Translate

2015年2月16日月曜日

自信が・・・ My confidence...

先日、あるプロとして活動しているクリエイターさんに、
自分の楽曲をリミックスすることが可能か聞いてみました。
残念ながら、レーベルからの依頼以外は、現在受け付けていない、とのことでした。

そして、自分のトラックを聞いてもらえて、アドバイスまでしてくれました^^
アレンジはとても良いけど、キックが埋もれてしまっている、とのことでした。

それで、そのクリエイターさんと自分の楽曲を聞き比べて、落胆しました。
自分の曲を聴いたときに、「なんじゃこりゃ」と思ってしまいました。
それからどんどん投げやりな考えになっていってしまって、自信喪失してしまいました。

所詮自分には、何も出来ないのかな、と一人で泣いてました。
今も全く立ち上がれてないです。絶望してます。

吐き出すところが無かったので、こことプライベートホームページにこのこと書いてしまいました。

Recently I had asked one creator whether he can remix my tracks or not.
Unfortunately, he said he has accepted only some label's request now.

And I was happy because he listen to my tracks and advised me.
He said my arrange is very good, but Kick is covered with other sounds.

So I had listened to his track and my track to compare.
Then I disappointed.
When I listened to my track after listening to his track, I thought "What is this?"
Then I gradually become thinking careless. And I lost my confidence.

After all, I think "I cannot do anything?" and I was crying alone.
I cannot stand up yet. I am disappearing.

There is no place to say this thing, so I had written here.