Translate

2015年2月2日月曜日

新曲公開! My new track uploaded!!

こんばんは~^^

先日申しました、トラックのうち、1曲が完成しましたので アップロードいたしました!


DJ hi Feat.MAROMUSHIKO - Feel You In Sunrise~Set Sail For You~


これは私の夢の中。
ローレンスは、奇跡を起こすため、ある女性に会いに、船を出した。
しかし、ある理由で彼は彼女に会えなかった。
でも、今再び彼はこの世界に生まれ変わった。
この物語は再び続いていく・・・。
というイメージです。
夢ですが、私は本当のことだと信じてます。

歌詞------------
新しい 船出に いつかの
あふれる 涙は 笑顔に
Feel you in sunrise.
I feel in sunrise.
----------------

"in"の使い方は、文法上間違ってますが、日の出の太陽の光の”中で”というイメージを表現したかったので、
"at"ではなく、"in"にしました。
そのほうが響きもいいので^^

Image:
This is in my dream.
Lawrence sets sail for you to make a miracle.
Lawrence is me.
"You" seem like a goddess.
But he could not meet her at that time.
Now he had borne again in this world.
So this story will continue again.

---------------
Lyrics:
新しい 船出に いつかの
ATARASII HUNADENI ITSUKANO
あふれる 涙は 笑顔に
AHURERU NAMIDAHA EGAONI

Feel you in sunrise.
I feel in sunrise.
----------------
In English:
The sometime's rivers of tears will be the smile by this voyage out.

"In" may be wrong in English.
But I wanted to represent that I and you are in the sunshine of the sunrise.

Enjoy this track!
Just feel♪